środa, 28 października 2015

Aktualizacja włosów - październik.

W październiku potraktowałam swoje włosy trochę po macoszemu. Nie wiem, jakoś tak wyszło. Olejowałam może ze dwa razy, zdarzało mi się myć je raz w tygodniu i ogólnie mi się nie chciało nad nimi rozwodzić. Poza tym dopadło mnie jesienne wypadanie =( Także tego miesiąca nie mogę zaliczyć do udanych. Jedyne z czego jestem zadowolona to kolejne farbowanie henną.

Jeśli chodzi o jesienne zapuszczanie, to udało mi się osiągnąć przyrost +1 cm (obecna długość to 72 cm). Trochę słabo, ale zawsze coś.
 
Co stosowałam?
- raz olejek Dabur Amla (na skórę głowy i długość).
- po każdym myciu wcierka Seboradin (skończyła się w połowie miesiąca).
- wewnętrznie kapsułki Vitalsss (z Biedronki, tez wykończone).

Plan na listopad:
- wcierka Jantar (w końcu postanowiłam ją przetestować).
- wewnętrznie kapsułki Revalid.

Moja pielęgnacja w tym miesiącu:

Olejowanie: 
Olej kokosowy (raz).
Olejek Dabur Amla (też raz).


Mycie:
Szampon Alterra, Morela i pszenica.
Barwa Ziołowa, Szampon Brzozowy (w końcu wykończony). 
Bingo Spa, Maska z glinką ghassoul (kilka razy na długości).

Odżywki/maski:
Kallos Keratin.
Bingo Spa, Maska z glinką ghassoul.
Garnier Oil Repair.
Odżywka do włosów z naturalną wodą różaną. (możecie poczytać o niej tutaj).
 

Na końcówki:
Green Pharmacy, Jedwab w płynie.
Biosilk, Maracuia Oil.
 

Wcierki:
Seboradin (po myciu).
Olejek Dabur Amla (raz przed myciem).

Inne:
Miód, gliceryna, mąka ziemniaczana.
Kapsułki Vitalsss.
Farbowanie Henną Khadi Jasny brąz.
 
A teraz fotki:



Na pierwszym zdjęciu lepiej widać kolor.

W przyszłym miesiącu obiecuje poprawę i na pewno powrót do regularnego olejowania.

18 komentarzy:

  1. Mimo że twierdzisz, że trochę po macoszemu je traktowałaś- wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bywało jednak lepiej, końcówki są już chyba do podcięcia.

      Usuń
  2. U mnie w tym miesiącu też było słabiej, nie miałam na włosy czasu, siły ani ochoty...
    Mimo tego Twoje prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jednak ten rok pielęgnacji nie poszedł na marne ;)

      Usuń
  3. Włosy wyglądają fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjeciach prezentuja sie rewelacyjnie i do tego mega miesiscie, nie widac, zebys je zaniedbywala ;) Coz to za sliczny Szkrab zerka do nas :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja "duma i chluba", biedulek obudził się chwilę wcześniej i był strasznie wściekły ;)

      Usuń
    2. Slodziak, nawet, jesli wsciekly :)

      Usuń
    3. Zapomnialam dodac, dziekuje Kochana za linka i gratuluje przyrostu :*!

      Usuń
  5. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo łądnie się układają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz te włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń