piątek, 2 października 2015

Aktualizacja włosów - wrzesień.


W tym miesiącu nie poświęcałam, moim włosom jakiejś szczególnej uwagi, po prostu sobie rosły. Nie zapominałam jednak o olejowaniu przed każdym myciem (testuję olejek Amla). Do mojej łazienki trafiło też kilka nowych produktów.

Jeśli chodzi o jesienne zapuszczanie, to udało mi się osiągnąć przyrost +3 cm (obecna długość to 71cm). Jest to bardzo dobry wynik :)

Co stosowałam?
- przed każdym myciem olejek Dabur Amla (na skórę głowy i długość).
- po każdym myciu wcierka Seboradin.
- wewnętrznie kapsułki Vitalsss (z Biedronki).


Moja pielęgnacja w tym miesiącu:

Olejowanie: 
Olej kokosowy.
Olejek Dabur Amla.


Mycie:
Szampon Alterra, Morela i pszenica.
Barwa Ziołowa, Szampon Brzozowy (do oczyszczania mniej więcej co czwarte mycie). 
Kallos Color (mycie skalpu i długości) - wykończony.
Bingo Spa, Maska z glinką ghassoul (na długości).

Odżywki/maski:
Kallos Silk - w końcu wykończony.
Kallos Keratin (kilka razy).
Garnier Oil Repair (kilka razy).

Na końcówki:
Cece of sweden, Serum z olejkiem arganowym - wykończone.
Green Pharmacy, Jedwab w płynie.

Wcierki:
Seboradin (po myciu).
Olejek Dabur Amla (przed myciem).

Inne:
Miód, gliceryna, mąka ziemniaczana.
Kapsułki Vitalsss.

A oto moje włosiska dzisiaj rano świeżo po umyciu (końcówki jeszcze trochę wilgotne, dlatego wyglądająna pozlepiane).


23 komentarze:

  1. Od zawsze marzyły mi się takie pokręcone końce, świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale zakręcone końce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy bardzo podobne wlosieta ;) Kochana gratuluje rewelacyjnego wyniku :)))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, Twoje się pięknie kręcą :)

      Usuń
    2. Zaleznie od dnia, a i Twoje pokrecone :)

      Usuń
  4. wooow :) 3cm w miesiąc :) moje włosy nigdy tak nie chciały wystrzelić do przodu z przyrostem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja tez stosuje Amle tyle ze khadi. To osiągnęłam, ze przynajmniej przestały wypadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Przyznam, że też na to liczę.

      Usuń
  6. Nice hair :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor włosow ;)ślicznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przyrost! :) Świetnie włosięta wyglądają :D.

    OdpowiedzUsuń