sobota, 5 grudnia 2015

Kolejne samodzielne podcięcie koncówek.

Jak może czytałyście w poprzednim poście, od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kolejnego podcięcia końcówek. Moje końce nie są bardzo zniszczone, ale zrobiły się już bardzo suche i nieprzyjemne w dotyku. Ostatni raz podcinałam je w kwietniu i wtedy pierwszy raz zrobiłam to sama - możecie poczytać o tym więcej tutaj.

Przed obcinaniem wyprostowałam włosy prostownicą. W trakcie prostowania czułam wyraźnie różnicę w stanie włosów, im bliżej końcówek, tym bardziej szorstkie i suche się wydawały (pod koniec to nawet słychać było jak "zgrzytają" pomiędzy blaszkami prostownicy).

Do podcięcia znów użyłam metody "na babuszkę"

W sumie obcięłam około 2,5cm - z 73,5cm do 71cm (miało być mniej, ale w którymś momencie przez przypadek dotknęłam maszynką włosów wyżej i musiałam resztę wyrównać do tego, żeby nie wyglądało głupio - niech żyje zgrabność! :).

A tak wygląda to na zdjęciach (pierwsze przed, drugie po) - czuć wyraźnie, że końce są grubsze, bardziej równe i mniej suche.
Poza tym systematycznie pozbywam się śladu po cieniowaniu (już niewiele zostało =)





A tak to wygląda w stanie codziennym falowanym =)


15 komentarzy:

  1. Ależ masz te włosy piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale grube włosy :D też bym takie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie są grube, powiedziałabym nawet, że są raczej cienkie, ale jest ich dosyć dużo :)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że kształtem mamy podobne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się bała sama podcinać sobie włosy, więc podziwiam! :D ja też obcinałam końcówki ostatnio w maju, dlatego w tym tygodniu wybieram się na podcięcie, bo mam ostatnio sporo rozdwojonych włosów :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam, za drugim razem wcale nie mniej, niż za pierwszym ;) Ale lenistwo i skąpstwo zwyciężyły ;)

      Usuń
  5. Włosy od razu wyglądają na zdrowsze, ja jednak bałabym się samodzielnego podcinania końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam swoje włosy po podcięciu :)

      Usuń
  6. Ja tez sama czasami podcinam :) Ale masz piękne grube włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że suche końce zostały obcięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor super ! Wygladaja na bardzo zadbane wlosy :)

    OdpowiedzUsuń